Bedankt dat jullie er zijn!

Deel je enthousiasme

Reactie plaatsen

Reacties

Barbiera
14 dagen geleden

Ik kan niet wachten! Nog 25 nachtjesss!!! Wedding of the centurrrry

Perre
3 maanden geleden

Nu al heel veel zin in mijn eerste bruilloft!

Evelien
6 maanden geleden

sorry tisse, mijn lepels en ik komen natuurlijk louter voor jou!

Evelien
6 maanden geleden

ZOVEEL ZIN IN, IK GA AL MIJN LEPELS MEENEMEN

Marieke
7 maanden geleden

ik heb hier zo-veel-zin-in!!!

Lisanne & Tommie
7 maanden geleden

Omg, ik moet nu al huilen (van geluk)! Wat een geweldig schema en wat een zin hebben we erin!

Ellen van der Zaal
7 maanden geleden

Wat een heerlijk vooruitzicht .
Met zoveel leuke mensen op zo n mooie plek de liefde te vieren .
🥂🎈❤️

Yv
7 maanden geleden

Zo lief leuk gezellig! 🥰🥰🥰🥰
De Pinot Grigio zal zeeeer rijkelijk vloeien!

Jurrien
7 maanden geleden

Jaaaaaa!!! Nu al onvergetelijk! 🪩🎉

Jamie
7 maanden geleden

Wij kunnen niet wachten!!! ❤️

Pien
7 maanden geleden

OMG CAN NOT WAITTTT!!

Jonne Blokdijk
7 maanden geleden

Wat gaat dit fantastisch worden zeg… kan niet wachten!!! GE-WEL-DIG… alleeeeen maar liefdeee ❤️

Lars
7 maanden geleden

EINDELIJK. BUBBELS. FEEST. EN EEN ROTS. Ik proef nu al dat het onvergetelijk gaat worden :) x